Informacje dla klientów

Informacje dla klientów

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z treścią REGULAMINU oraz Polityką Prywatności

 

JAK DZIAŁA KOSZYK

Wybór zamawianych produktów dokonywany jest poprzez kliknięcie przycisku „DO KOSZYKA”. Wszystkie ceny produktów są cenami brutto, wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceną wiążącą jest cena, obowiązująca w chwili złożenia zamówienia towaru. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów dostawy towarów.

 Składanie zamówienia odbywa się w kolejnych etapach opisanych poniżej, aby złożyć zamówienie, należy wybrać sposób dostawy i płatności oraz kliknąć przycisk „DO KASY”, następnie uzupełnić etap „twoje dane” a następnie potwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”

  1. KOSZYK

W koszyku można zmienić  ilości danego produktu poprzez wpisanie odpowiedniej liczy i naciśnięcie przycisku „ENTER”, można również usunąć dany produkt lub produkty z koszyka poprzez naciśnięcie przycisku X, znajdującego się na końcu kolumny z produktem.

W koszyku należy wybrać sposób dostawy i płatności oraz kliknąć przycisk „DO KASY”

  1. INFORMACJE O DOSTAWIE.

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

Czas dostawy od 1- 3 dni roboczych, licząc od dnia wydania towaru przewoźnikowi (paczki dochodzą zwykle na drugi dzień roboczy po wysłaniu);

Koszt dostawy (przedpłata) - 17 zł
Koszt dostawy za pobraniem – do kosztu przesyłki należy doliczyć 3 zł  (RAZEM 20zł)
przy zamówieniach powyżej 350 zł – przesyłka gratis!!!

Dostawa towarów odbywa się wyłącznie w dni robocze.

 

B INFORMACJE O PŁATNOŚCI

Na tym etapie wybieracie Państwo sposób płatności:
Dostępne są 3 możliwości:

  1. Płatne za pobraniem.

        Jeżeli wybierzecie Państwo tą możliwość, do kosztu przesyłki dodana zostanie opłata za tą usługę w                      wysokości   3,00zł.

  1. Przedpłata przelewem na rachunek bankowy EQUILAND Anna Gos (dowolny przelew bankowy):   nr rachunku: Mbank 55 1140 2004 0000 3902 6190 6013

(dane potrzebne do wykonania przelewu znajdziecie Państwo również w „podsumowaniu zamówienia” oraz  w e-mailu otrzymanym zaraz po złożeniu zamówienia)

  1. Przedpłata w systemie PayU.pl(płatność przy pomocy kart płatniczych – Protected Peyment)- PayU spełnia rygorystyczne, międzynarodowe standardy bezpieczeństwa, PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych.
  2. Przedpłaty poprzez system ratalny mRaty mBank
  3. Przedpłaty w Usłudze Płatności Shoper, realizowanej wspólnie z Blue Media,

Dostępne formy płatności Shoper, którymi można realizować płatność:
-Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

-System  “Pay-by link” umożliwiający płatność online

 

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – TWOJE DANE:

Zamówienia mogą być składane przez Klientów, przez całą dobę, zarówno przez osoby zarejestrowane (posiadające konto w Sklepie Internetowym) jak i osoby niezarejestrowane, przy użyciu formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu poprzez: 

  • wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego, lub
  • zalogowanie się (dla Klientów zarejestrowanych w serwisie),lub
  • rejestracja (dla nowych Klientów, którzy chcą założyć konto w naszym serwisie)

Podanie danych osobowych oznaczonych jako wymagane jest dobrowolne jednak konieczne w celu rejestracji w sklepie internetowym oraz w celu realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu. (szczegóły przetwarzania i ochrony danych osobowych dostępne są w zakładce „Polityka prywatności”).

Założenie konta

Utworzenie i korzystanie z konta w kamizelkiochronne.pl jest dobrowolne i bezpłatne.

Procedura Rejestracji polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego znajdującego się pod adresem http://www.kamizelkiochronne.pl

Podanie danych osobowych oznaczonych jako wymagane jest dobrowolne ale konieczne w celu rejestracji w sklepie internetowym oraz w celu realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu

Po wypełnieniu formularza i kliknięciu w przycisk ”zarejestruj się” na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta w Serwisie Kamizelkiochronne.pl

Aby potwierdzić rejestrację konta należy kliknąć w link aktywacyjny.

W wyniku przeprowadzenia prawidłowej Rejestracji, Kamizelkiochronne.pl tworzy Konto, przypisane do adresu e-mail oraz hasła zgłoszonego w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do Konta możliwy jest po podaniu zgłoszonego w formularzu rejestracyjnym adresu e-mail oraz hasła.

Zgoda na prowadzenie konta może być cofnięta w każdym czasie. W tym celu prosimy o przesłanie wiadomości email na adres: sklep@kamizelkiochronne.pl

Cofnięcie zgody będzie równoznaczne z usunięciem Państwa Konta z Serwisu Kamizelkiochronne.pl. 

 Możecie również Państwo wyrazić zgodę:

  • na przesyłanie drogą elektroniczną w postaci NEWSLETTERA informacji handlowych na podany adres e-mail.

Zgoda ta może być odwołana w każdym czasie.

 

III.POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA PRZEZ KUPUJĄCEGO.

Przed wysłaniem zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich wprowadzonych danych. Adres na fakturze, to adres na który zostanie wystawiona faktura.

 

Kliknięcie pola „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” oznacza złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z EQUILAND Anna Gos umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

 

IV.PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI.

Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia nr……”, zawierającą wszystkie istotne elementy zamówienia. Ta wiadomość e-mail stanowi potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Termin realizacji zamówienia w sklepie internetowym wynosi od 1- 45 dni roboczych:
1. towar dostępny w magazynie –maksymalnie 1-2 dni roboczych, liczonych od:
•  potwierdzenia przyjęcia zamówienia – w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
•  zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - w przypadku zamówień płatnych w formie przedpłaty przelewem lub przy wyborze płatności elektronicznych za pośrednictwem sytemu PayU, systemu ratalnego mbank mRaty oraz systemu płatności Shoper.

  1. brak towaru w magazynie (towar na zamówienie)– czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 tygodni, liczonych od momentu złożenia zamówienia.

Zamówienia realizowane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

Zapytaj o dostępność towaru:

Tel 793948886 (opłata zgodnie z cennikiem operatora)

e-mail : sklep@kamizelkiochronne.pl 

Do czasu realizacji zamówienia w sklepie internetowym należy dodać czas dostawy przez przewoźnika (1-3 dni roboczych).

  1. WYSYŁKA
    Wysyłka towarów odbywa się wyłącznie w dni robocze.

 

V. OPINIE O SKLEPIE I PRODUKCIE

Po dokonanych zakupach w naszym sklepie internetowym wysyłamy do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii ponawiamy wysyłkę zaproszenia.

Zapewniamy, że publikowane przez nas sklep opinie na platrfotmie Trusmate, pochodzą wyłącznie od
konsumentów, którzy zakupili nasz produkt lub go używali. Każda z publikowanych opinii została zweryfikowana i sprawdzona.

VI. REKLAMACJE I ZWROTY

W przypadku odstąpienia od umowy  lub złożenia reklamacji (patrz  pkt. VIII oraz IX Regulaminu), prosimy o przesłanie towaru na adres:

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole

  • w przypadku odstąpienia od umowy, koszty odesłania towaru na adres Sprzedawcy ponosi Kupujący.
  • w przypadku reklamacji towar przesyłany jest przez Kupującego na koszt Sprzedawcy
    W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Tel. 793948886 (opłata wg. cennika właściwego operatora).

e-mail: sklep@kamizelkiochronne.pl  

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl