Oświadczenie gwarancyjne
OŚWIADCZENIE GWARANCYJNE
Pobierz w pdf oświadczenie gwarancyjne.
Stawiamy bardzo wysokie wymagania dotyczące jakości i trwałości Produktów Helite. To zobowiązanie przekłada się na rozszerzoną gwarancję, którą oferujemy na nasze Produkty z poduszką powietrzną oraz obsługę Klienta, która jest zawsze do Twojej dyspozycji. Każda poduszka powietrzna jest rygorystycznie testowana przed sprzedażą. Wszystkie Produkty Helite z poduszką powietrzną posiadają certyfikat CE. Produkty należy użytkować wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.
Produkty (Towary) Helite objęte są 2-letnią gwarancją jakości i trwałości Producenta.
Odpowiedzialnością z tytułu gwarancji objęte są wyłącznie wady fabryczne Produktu, powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy, o ile wady te ujawnią się w ciągu 2 lat od wydania rzeczy Kupującemu. Gwarancja obejmuje w szczególności ukryte wady produkcyjne lub materiałowe Produktów, użytkowanych zgodnie z ich przeznaczeniem oraz instrukcjami podanymi przez Helite, które istniały w chwili wydania rzeczy Kupującemu.
W ramach odpowiedzialności gwarancyjnej Producent może dokonać naprawy uszkodzonego Produktu a jeżeli naprawa jest niemożliwa do wymiany Produktu na wolny od wad.
Jeśli Twój Produkt zostanie objęty gwarancją, koszty wysyłki, robocizny, naprawy i wymiany części poniesie Helite.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możemy naprawić Twojego Produktu, zastrzegamy sobie prawo, za Twoją zgodą, do wymiany na równoważny produkt.
Nie będziesz mógł ubiegać się o zwrot pieniędzy za produkt w ramach gwarancji.
Reklamacje z tytułu gwarancji, Produktów Helite zakupionych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy zgłaszać za pośrednictwem Dystrybutora:
EQUILAND Anna Gos
Cieszyńska 20/6
45-316 Opole
na adres e-mail: sklep@kamizelkiochronne.pl
lub pod nr tel. 793948886 (opłata wg. cennika właściwego operatora)
Reklamowany Produkt z kompletnym wyposażeniem (pełny lub pusty kartridż, smycz, części mechaniczne lub elektroniczne) wraz z dowodem zakupu należ przesłać na adres i koszt Dystrybutora.
Reklamacje z tytułu gwarancji rozpatrywane są w terminie 14-60 dni, licząc od dnia dostarczenia produktu na adres Dystrybutora, przez uprawnionego z gwarancji.
Roszczenia z tytułu gwarancji nie będą uwzględniane w przypadku:
- niewłaściwej instalacji, nieprawidłowego użytkowania i konserwacji niezgodnego z instrukcjami podanymi przez Helite;
- normalnego zużycia Produktu;
- uszkodzenia Produktu w wyniku wypadku, upadku, zaniedbania lub innego zdarzenia, które uszkodziło Produkt;
- modyfikacji lub naprawy produktu wykonanej przez Użytkownika lub niewykwalifikowanego i nieupoważnionego specjalistę;
- wskutek działania siły wyższej
- wykorzystania do użytku, do którego Produkt nie był przeznaczony.
- subiektywnej oceny Klientów, takiej jak projekt, wygoda, dopasowanie itp.
- wad, o których nabywca został powiadomiony przy zakupie Produktu za odpowiednim obniżeniem ceny
Gwarancja udzielona na Produkty Helite wygasa, w przypadku dokonania samowolnych zmian i przeróbek lub zainstalowania części zamiennych innych, niż wskazane przez Producenta, mogących uszkodzić produkt oraz jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji lub zmian konstrukcyjnych Produktów dokonanych przez podmioty nieuprawnione w szczególności przez nieautoryzowany serwis.
Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przypadku braku zgodności towarów z umową Konsumentowi z mocy prawa przysługują nieodpłatnie środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy. Gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
Bezpłatne 2-letnie przedłużenie gwarancji przez Helite
Użytkownicy Produktów Helite z poduszką powietrzną mogą skorzystać z bezpłatnego przedłużenia gwarancji o 2 lata.
Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji na poduszkę powietrzną, należy zarejestrować się na stronie Producenta www.my.helite.com, w ciągu 2 lat od daty zakupu, postępując zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie.
Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji, którą należy dołączyć do faktury i przedstawić Sprzedawcy w przypadku problemu z Produktem.
Przedłużona gwarancja dotyczy tylko nowych produktów Helite i obejmuje okres maksymalnie do 4 lat od daty zakupu.
Osoby, które zakupiły Produkty Helite w celach komercyjnych (odsprzedaż, wynajem itp.) nie kwalifikują się do przedłużonej gwarancji.
Tekstylne i elektroniczne części produktu nie są objęta przedłużoną gwarancją.
Produkt nie może być objęty gwarancją bez dowodu zakupu/faktury lub w przypadku, gdy jest ona nieważna lub nieczytelna.
Produkt naprawiony lub wymieniony w ramach niniejszej gwarancji nie powoduje odnowienia okresu gwarancyjnego.
Helite zastrzega sobie prawo do zmiany swojej polityki gwarancyjnej w dowolnym momencie. Twoje dane osobowe są wykorzystywane w ramach przedłużenia gwarancji i w żadnym przypadku nie są wykorzystywane do celów komercyjnych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z polityką przetwarzania danych osobowych Helie. Jeśli Twoje dane klienta ulegną zmianie, prosimy o ich niezwłoczną aktualizację na koncie gwarancyjnym Helite.
Serwis posprzedażowy Helite.
Wszystkie produkty Helite objęte są serwisem posprzedażowym i na wniosek Kupującego poddawane są systematycznemu przeglądowi.
Jeśli wystąpi którykolwiek z następujących symptomów:
- miałeś poważny wypadek lub kilka upadków w krótkim czasie i masz wątpliwości co do prawidłowego działania systemu poduszek powietrznych,
- tkanina jest rozdarta, poduszka powietrzna jest widoczna lub przebita,
- na częściach systemu spustowego lub na naboju gazowym pojawi się pęknięcie, uszkodzenie lub korozja,
- smycz lub pasek mocowania wykazuje oznaki uszkodzenia (zużycie, postrzępienie, utrata elastyczności).
- czujniki CDU lub SDU nie działają lub nie ładują się prawidłowo
- wykryjesz jakiekolwiek nieprawidłowe działanie Produktu
skontaktuj się ze Swoim Sprzedawcą lub Dystrybutorem.
Prześlij nam swój Produkt jeżeli nie masz pewności co do jego prawidłowego funkcjonowania lub jeśli został uszkodzony.
WSKAZÓWKA: Możesz również samodzielnie wykonać test napełnienia systemu poduszek powietrznych, aby sprawdzić jego prawidłowe działanie przed odesłaniem.
UWAGA: Prosimy o odesłanie Produktu, za pośrednictwem Dystrybutora, z kompletnym wyposażeniem (pełny lub pusty kartridż, smycz, części mechaniczne lub elektroniczne).
Jeśli Produkt jest nadal objęty gwarancją, dodaj kopię dowodu zakupu/faktury do przesyłki.
Jeżeli Twój Produkt nie jest objęty gwarancją, prześlemy Ci bezpłatną wycenę przed jakąkolwiek interwencją z naszej strony. Żadne działania nie zostaną podjęte bez Twojej zgody.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możemy naprawić Twojego Produktu, zastrzegamy sobie prawo, za Twoją zgodą, do odpłatnej wymiany na równoważny produkt.