Kamizelka z elektroniczną poduszką powietrzną HELITE E- GP AIR
towar niedostępny
Opis
Kamizelka E- GP AIR wyposażona jest w elektroniczny system uruchamiania poduszki powietrznej, którego bazę stanowi czujnik CDU, zlokalizowany w kamizelce.
Od września 2021r kamizelki E- GP-AIR wyposażone są w nowy czujnik CDU (od wersji 1A-0431_12), który posiada możliwość zmiany trybu jazdy; ;
Czujnik CDU posiada automatycznie zainstalowany tryb toru wyścigowego który wykrywa wypadki przy prędkości od 45km/h, prędkość została podniensiona aby uniknąć przypadkowego uruchomienia poduszki powietrznej, szczególnie podczas Pit lane. Podczas zwalniania lub hamowania, jeśli prędkość jazdy spadnie poniżej 45 km/h, wykrywanie wypadku pozostanie aktywne przez 2 sekundy.
Jeśli na motocyklu został zainstalowany czujnik (SDU), w trybie toru wyścigowego zostanie on automatycznie dezaktywowany. Odradzamy jednak instalowanie czujnika (SDU) podczas jazdy na torze wyścigowym.
Jeśli wyruszasz w trasę ,możesz przełączyć czujnik w tryb drogowy, który wykrywa wypadki przy prędkości od 18km/h, a wraz z zainstalowanym czujnikiem widelca SDU, wykrywanie kolizji działa już od O km/h.
Sprawdź jak możesz przełączyć tryb tutaj
System elektroniczny jest też bardziej wygodny, ponieważ jest bezprzewodowy, nie ma więc potrzeby łączenia go z motocyklem.
Do aktywacji służy przycisk ON / OFF.
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ E- GP AIR?
- ZASIĘG OACHRONY - 360 °
Kolizja z przeszkodą; (pojazd, ściana, słupek ...) z przodu, z boku lub z tyłu.
Utrata panowania nad motocyklem: poślizg, utrata przyczepności i utrata kontroli.
Upadki typu Highside i Lowside
- NAJWIĘKSZA NA RYNKU OBJĘTOŚĆ PODUSZKI POWIETRZNEJ
- ( od 17L do 28L)
Gwarantuje prawdziwą ochronę karku, konkurencyjne firmy oferują poduszki o objętości do 12L).
- ŁATWOŚĆ MONTAŻU
Użytkownik zakłada kamizelkę i aktywuję ja poprzez przycisk ON/ OFF, nie ma potrzeby komunikowania jej z motocyklem w autoryzowanym serwisie
- CZAS INFLACJI (75ms)
- SZYBKI CZAS WYKRYCIA WYPADKU
- Zaletą systemy elektronicznego Helite jest szybszy czas wykrycia wypadku niż w wersji mechanicznej: od 60 ms przy prędkości 30 km/h w porównaniu z czasem 100 ms w przypadku systemu mechanicznego, dodatkowo w opcji z czujnikiem SDU - zapewnia czas wykrycia wypadku od 31 ms przy prędkości 30 km / h. )
- DWA TRYBY DZIAŁANIA
Tryb toru wyścigowego (wykrywa wypadki przy prędkości od 45km/h )
Tryb drogowy (wykrywa wypadki przy prędkości od 18km/h, a wraz z zainstalowanym czujnikiem widelca SDU, wykrywanie kolizji działa już od O km/h.)
W przypadku kamizelki GP AIR czujnik SDU stosowany może być jako dodatkowe zabezpieczenie wyłącznie do jazdy na drodze, nie należy używać tej opcji na torze.
- SZYBKOŚĆ I NIEWIELKI KOSZT PONOWNEJ AKTYWACJI
Instrukcja wymiany kartridża jest bardzo łatwa, motocyklista może wymienić go samodzielnie, nie musi w tym celu udawać się do autoryzowanego serwisu, wymiana kartridża trwa zaledwie 2 minuty , po czym system gotowy jest do dalszej jazdy
(Cena nowego kartridża to 280zł)
- AUTONOMIA
Czujnik CDU w kamizelce e-GP Air ma 25-godzinną autonomię, co stanowi około 1 tydzień użytkowania. Kabel USB dostarczany w zestawie służy do jego naładowania (czas ładowania około 3 godzin).
- PERSONALIZACJA
E-GP Air można spersonalizować i dostosować do wymogów reklamodawców, dzięki łatwemu dostępowi z przodu i z tyłu kamizelki. Istnieje wiele możliwości, aby kamizelka z poduszką powietrzną była wyjątkowa.
- CERTYFIKACJA
Nasze systemy poduszek powietrznych posiadają certyfikat CE wydany przez laboratorium ALIENOR CERTIFICATION, uznany i niezależny instytut certyfikujący wyposażenie ochronne dla motocyklistów (PPE).
- GWARANCJA
o (Okres gwarancji – 2 lata) - Możesz zarejestrować swoją poduszkę powietrzną na stronie internetowej producenta, http://helite-service.com/index.php?lang=en, aby bezpłatnie przedłużyć jej gwarancję o kolejne 2 lata (tkanina i części elektroniczne są wyłączone i pozostają objęte ograniczoną, dwuletnią gwarancją).
Kamizelka HELITE E - GP Air sprzedawana jest w zestawie, w którego skład wchodzi:
- kamizelka z zamontowanym sensorem CDU
- Kabel USB
- Jeden generator gazu (kartridż)
- Opcjonalnie do jazdy po drodze, można dokupić sensor SDU (produkty polecane poniżej)
Każda Kamizelka przechodzi rygorystyczne testy, producent instaluje również kartridż, a więc po zakupie kurtka gotowa jest do użycia
Generatory gazu są wyłącznie do jednorazowego użytku. Podczas wymiany naboju należy używać tego samego typu. Pojemność kartridż jest również wytłoczona na naboju.
Generatory gazu można kupić w naszym sklepie internetowym
Aby właściwie dopasować kamizelkę i znaleźć ciężar naboju, który do niej pasuje, skorzystaj z naszej tabeli rozmiarów:
TABELA ROZMIARÓW E- GP AIR
ROZMIAR |
S |
M |
L |
LL |
XL |
XLL |
Wzrost (cm) |
160 - 180 |
165 - 185 |
170 - 190 |
170 - 190 |
175 - 195 |
175 - 195 |
Obwód klatki piersiowej (cm) (Mierzony w kurtce motocyklowej) |
75 - 85 |
80 - 90 |
85 - 95 |
90 - 100 |
90 - 105 |
95 - 115 |
Obwód talii (cm) (Mierzony w kurtce motocyklowej) |
65 - 80 |
70 - 85 |
75 - 90 |
80 - 95 |
80 - 100 |
85 - 110 |
Obwód bioder (cm) (Mierzony w kurtce motocyklowej) |
70 - 90 |
80 - 95 |
85 - 100 |
90 - 105 |
90 - 110 |
95 - 115 |
Długość pleców (cm) |
45 - 60 |
50 - 65 |
55 - 70 |
55 - 70 |
60 - 75 |
60 - 75 |
Kartridż |
60cc |
60cc |
60cc |
60cc |
60cc |
60cc |
Sławek
Poduszki jeszcze nie miałem okazji testować, natomiast jest świetnie wykonana i dobrze leży. Wcześniej jeździłem w tekstylnej poduszce Spidi, która zrobiła robotę przy szybszej glebie na torze, natomiast przetarł się materiał i "balon" wewnątrz, więc okazała się dla mnie jednorazowa. Dlatego teraz stawiam na mocniejszą konstrukcję. Tabela rozmiarów Helite trochę myląca, dlatego dobrze jest gdzieś przymierzyć lub przynajmniej skonsultować ze sklepem (naprawdę doradzą). Ja normalnie noszę M, wg tabeli wychodzi mi jakieś XL, natomiast finalnie L jest ok. Najważniejsze - jakoś obsługi klienta przez sprzedawcę na absolutnie najwyższym poziomie. Czuć, że celem jest zadowolony klient, co naprawdę trzeba docenić.