Oficjalny dystrybutor produktów HELITE w Polsce

  • Moje konto
  • Zaloguj się
  • Mój koszyk

    Twój koszyk jest pusty

    Odwiedź sklep

Wysyłka gratis przy zamówieniu powyżej 350 zł

SKLEP

WYSYŁKA I ZWROTY

Wysyłka i zwroty do pobrania w pdf

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z treścią REGULAMINU

JAK DZIAŁA KOSZYK

Wybór zamawianych produktów dokonywany jest poprzez kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”. Wszystkie ceny produktów są cenami brutto, wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceną wiążącą jest cena, obowiązująca w chwili złożenia zamówienia towaru. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów dostawy towarów.

Wybierając większą ilość danego produktu należy wpisać żądaną ilość w okienku, a następnie kliknąć „DODAJ DO KOSZYKA” ”. Aby usunąć wybrany produkt lub produkty z koszyka, należy zaznaczyć je w okienku i kliknąć „ZAKTUALIZUJ KOSZYK”. Aby złożyć zamówienie należy kliknąć przycisk „PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA”.

Złożenie zamówienia oznacza obowiązek zapłaty.

Zamówienia mogą być składane przez Klientów przez całą dobę, zarówno przez osoby zarejestrowane (posiadające konto w Sklepie Internetowym) jak i osoby niezarejestrowane, przy użyciu formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu i odbywają się w kolejnych etapach:

 I.  FORMULARZ ZAMÓWIENIA:

wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego, lub

zalogowanie się (dla klientów zarejestrowanych w serwisie),lub

rejestracja (dla nowych klientów, którzy chcą założyć konto w naszym serwisie)

Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest konieczne w celu rejestracji w sklepie internetowym oraz w celu realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne dla realizacji celów określonych powyżej. Tutaj można zapoznać się z szczegółami przetwarzania i ochrony danych osobowych <Link do Polityki prywatności>.
II. INFORMACJE O DOSTAWIE.

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

Czas dostawy od 1- 3 dni roboczych, licząc od dnia wydania towaru przewoźnikowi (paczki dochodzą zwykle na drugi dzień roboczy po wysłaniu);

Koszt dostawy (przedpłata) - 13 zł
Koszt dostawy za pobraniem – do kosztu przesyłki należy doliczyć 4 zł  (RAZEM 17zł)
przy zamówieniach powyżej 350 zł – przesyłka gratis!!!

Dostawa towarów odbywa się wyłącznie w dni robocze.

III INFORMACJE O PŁATNOŚCI

Na tym etapie wybieracie Państwo sposób płatności:
Dostępne są 3 możliwości:

1. Płatne za pobraniem.

Jeżeli wybierzecie Państwo tą możliwość, do kosztu przesyłki dodana zostanie opłata za tą usługę w wysokości 4,00zł.

 2. Przedpłata przelewem na rachunek bankowy EQUILAND (dowolny przelew bankowy):   nr rachunku: Mbank 55 1140 2004 0000 3902 6190 6013

(dane potrzebne do wykonania przelewu znajdziecie Państwo również w „podsumowaniu zamówienia” oraz w e-mailu otrzymanym zaraz po złożeniu zamówienia)

3. Przedpłata w systemie PayU.pl (płatność przy pomocy kart płatniczych – Protected Peyment)- PayU spełnia rygorystyczne, międzynarodowe standardy bezpieczeństwa, PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych.

PayU umożliwia również dokonanie płatności na raty przy zakupach od kwoty 300 PLN do 20.000 PLN. PayU jest technicznym operatorem, który udostępnia możliwość skorzystania z pożyczki udzielanej przez partnera pożyczkowego – Alior Bank SA. Sprzedawca nie jest stroną umowy kredytowej. Umowa pożyczkowa zostaje zawarta pomiędzy pożyczkobiorcą (Klientem dokonującym zakupy) a Alior Bank SA. Więcej informacji na www.payU.pl

UWAGA

Po wyborze płatności w formie przedpłaty za pośrednictwem PayU, zostaniecie Państwo przekierowani do strony logowania Waszego banku lub Centrum Autoryzacji Kart. W przypadku, gdy wpłata na poczet dostawy wybranego produktu nie zostanie dokonana niezwłocznie po przekierowaniu, lub w przypadku odmowy akceptacji karty, zamówienie zostaje anulowane.

 

IV.POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA PRZEZ KUPUJĄCEGO.

Przed wysłaniem zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich wprowadzonych danych. Adres płatności to adres na który zostanie wystawiona faktura.

Przed wysłaniem zamówienia należy zapoznać się i zaakceptować treść Regulaminu oraz potwierdzić, że wiedzą Państwo, że złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

 Możecie również Państwo wyrazić zgodę:

• na przetwarzanie swoich danych osobowych przez EQUILAND w celach marketingowych.
• przesyłanie drogą elektroniczną w postaci Newslettera informacji handlowych na podany adres e-mail.

Zgoda ta może być odwołana w każdym czasie.

Kliknięcie pola „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATYoznacza złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z EQUILAND umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

 

V.PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI.

Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie”, zawierającą wszystkie istotne elementy Zamówienia. Ta wiadomość e-mail potwierdza tylko otrzymanie  zamówienia i nie stanowi oświadczenia woli zawarcia umowy.

Umowę uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta kolejnej wiadomości e-mail zatytułowanej „Zamówienie w trakcie realizacji” potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji.

Termin realizacji zamówienia w sklepie internetowym wynosi od 1- 30 dni roboczych:
1. towar dostępny w magazynie – maksymalnie 1-2 dni roboczych, liczonych od:
•  potwierdzenia przyjęcia zamówienia – w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
•  zaksięgowania wpłaty na naszym koncie – w przypadku zamówień płatnych w formie przedpłaty przelewem, lub płatności elektronicznych za pośrednictwem sytemu PayU
2. brak towar u w magazynie (towar na zamówienie) – czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 4 tygodni, liczonych od momentu złożenia zamówienia.

Zamówienia realizowane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

Zapytaj o dostępność towaru:

Tel 793948886 (opłata zgodnie z cennikiem operatora)

e-mail sklep@kamizelkiochronne.pl

Do czasu realizacji zamówienia w sklepie internetowym należy dodać czas dostawy przez przewoźnika (1-3 dni roboczych).

WYSYŁKA
Wysyłka towarów odbywa się wyłącznie w dni robocze.

REKLAMACJE I ZWROTY

W przypadku odstąpienia od umowy  lub złożenia reklamacji (patrz  pkt. VIII oraz IX Regulaminu), prosimy o przesłanie towaru na adres:

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole

• w przypadku odstąpienia od umowy, koszty odesłania towaru na adres Sprzedawcy ponosi Kupujący.

• w przypadku reklamacji towar przesyłany jest przez Kupującego na koszt Sprzedawcy
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Tel. 793948886 (opłata wg. cennika właściwego operatora).

e-mail: sklep@kamizelkiochronne.pl  lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistow/