Oficjalny dystrybutor produktów HELITE w Polsce

  • Moje konto
  • Zaloguj się
  • Mój koszyk

    Twój koszyk jest pusty

    Odwiedź sklep

Wysyłka gratis przy zamówieniu powyżej 350 zł

SKLEP

REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

obowiązujący do dnia 24.12.2014r

 Pobierz regulamin w PDF

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.1.Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.

1.2.Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem; www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistow/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.

1.3. Towar – produkty (rzeczy) prezentowane w Sklepie Internetowym.

1.4.Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów, zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

1.5.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą.

II. Postanowienia ogólne

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistów/

2.2.Sklep internetowy działający pod adresem www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistow/, prowadzony jest przez Annę Gos prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą EQUILAND Anna Gos, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw Gospodarki, NIP 754-284-07-63, REGON 241199006.

Dane adresowe / kontaktowe:

EQUILAND Anna Gos

ul. Cieszyńska 20/6

45-316 Opole

Tel : 793948886 (opłata wg cennika właściwego operatora).

e-mail: sklep@kamizelkiochronne.pl lub e–mail: moto@kamizelkiochronne.pl

2.3. Zapytania i reklamacje mogą być kierowane na adres Sprzedawcy, adres e-mail sklep@kamizelkiochronne.pl lub pod numerem telefonu:793948886 (opłata wg cennika właściwego operatora).

2.4. Sprzedawca kontaktuje się z Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez  Klienta adres e-mail lub  telefonicznie na podany przez Klienta nr telefonu.

2.5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie Sklepu  www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistow oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

2.6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

 

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

3.1.Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a) aktywne połączenie z Internetem,

b) prawidłowo zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą standard HTML 5; np. Internet Explorer w wersji 9.0 lub  nowszej, Mozilla Firefox w wersji 7.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 10.0 lub nowszej, Opera w wersji 10.0 lub nowszej, Safari, Lynux,

c) włączoną obsługę Java Script oraz cookies (zwykle domyślnie włączona w przeglądarce),

d)  zainstalowany Adobe Reader w wersji 9.5  lub nowszej- oprogramowanie służące do przeglądania dokumentów zapisanych w formacie PDF

e) aktywny adres e-mail,

f) aktywny numer telefonu komórkowego.

3.2.Zamówienia towarów mogą być składane przez Klientów przez całą dobę, zarówno przez osoby zarejestrowane (posiadające konto w Sklepie Internetowym) jak i osoby niezarejestrowane, przy użyciu formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu. Szczegółowy opis procedury zamówienia znajduje się w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY.

3.3.Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie Sklepu.

3.4.Korzystając ze Sklepu Internetowego, Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym.

 

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

4.1.W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.kamizelkiocronne.pl/dlamotycyklistow/, dokonać wyboru towaru w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów oraz złożyć zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

4.2.Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4.4. Złożenie zamówienia oznacza obowiązek zapłaty.

4.5.Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych  danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.

4.6.W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, zapoznanie się i dokonanie akceptacji treści Regulaminu, potwierdzenie, że Kupujący wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty oraz naciśnięcie przycisku „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.

4.7.Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z EQUILAND Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

4.8.Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie”, zawierającą wszystkie istotne elementy Zamówienia. Ta wiadomość e-mail potwierdza tylko otrzymanie  zamówienia i nie stanowi oświadczenia woli zawarcia umowy.

4.9.Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta kolejnej wiadomości e-mail zatytułowanej „Zamówienie w trakcie realizacji”. Ta wiadomość e-mail potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji oraz stanowi potwierdzenie zawarcia umowy Sprzedaży.

4.10.Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

 

V. Realizacja zamówienia

5.1.Zamówienia realizowane są przez Sklep Internetowy w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

5.2.Termin realizacji zamówienia wynosi od 1-30 dni roboczych. Do terminu realizacji należy doliczyć termin dostawy (szczegóły z zakładce WYSYŁKA I ZWROTY).

5.3. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

 

VI. Dostawa

6.1.Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

6.2.Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Informacje o kosztach oraz terminie dostawy, dostępne są w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY. Koszty dostawy zostaną również wskazane w czasie składania Zamówienia.

6.3.Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych, licząc od dnia wydania towaru przewoźnikowi. Do terminu dostawy należy doliczyć czas realizacji zamówienia.

 

VII. Ceny i metody płatności

7.1.Ceny Towarów są cenami brutto, podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.

7.2.Ceną wiążącą jest cena, obowiązująca w chwili złożenia zamówienia towaru.

7.3.Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a) przy odbiorze przesyłki – płatność  za pobraniem;

b) w formie przedpłaty – przelewem na rachunek bankowy EQUILAND;

c) w formie przedpłaty w systemie PayU.pl (płatność przy pomocy kart płatniczych – Protected Peyment). W celu zrealizowania powyższej płatności dane osobowe będą udostępniane Payu S.A, zgodnie z regulaminem zawartym na stronie www.payu.pl – PayU spełnia rygorystyczne, międzynarodowe standardy bezpieczeństwa, PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych. PayU umożliwia również dokonanie płatności na raty przy zakupach od kwoty 300 PLN do 20.000 PLN.

Szczegółowe informacje dostępne są  w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY.

 

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

8.1.Klientowi, będącemu konsumentem  przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres EQUILAND podany w niniejszym Regulaminie.

8.2.Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru a w przypadku umowy o świadczenie usług – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

8.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

a) rozpoczęcia – za zgodą konsumenta –świadczenia usług przez Sklep internetowy, przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy;

b) towarów o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą

c) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

8.4.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zakupiony towar z dowodem zakupu, w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy, należy zwrócić na adres Sprzedawcy:

EQUILAND Anna Gos

ul. Cieszyńska 20/6

45-316 Opole

Zapłacona za towar kwota wraz kosztami jego dostawy do Klienta zostanie zwrócona niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym na wskazany adres domowy.

8.5. Koszt odesłania towaru na adres Sprzedawcy ponosi Klient.

 

IX. Reklamacje dotyczące towarów. 

9.1. EQUILAND jako Sprzedawca, odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem , jeżeli towar w chwili jego wydania jest niezgodny z umową.

9.2. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy Kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

9.3.Reklamację z opisem niezgodności należy przesłać na adres: EQUILAND Anna Gos, 45-316 Opole, ul. Cieszyńska 20/6 lub na adres e-mail: sklep@kamizelkiochronne.pl. Towar przesyłany jest na adres Sprzedawcy. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania. Towar dostarczany jest przez Kupującego na koszt Sprzedawcy.

9.4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy.

9.5. W przypadku, gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo, jeżeli niezgodność jest istotna, odstąpić od umowy.

9.6. Kupujący traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

9.7. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu;

9.8.Produkty HELITE objęte są roczną gwarancją jakości Producenta. Reklamacje z tytułu gwarancji, rozpatrywane są przez Producenta zgodnie z zasadami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym, do pobrania tutaj. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

X. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu

10.1.Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole,

na adres e-mail:sklep@kamizelkiochronne.pl ,

lub  pod numerem telefonu: 793948886 (opłata wg. cennika właściwego operatora)

10.2.Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania.

 

XI. Postanowienia końcowe

11.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa w szczególności; ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r ( Dz.U.2002.144.1204 z późniejszymi zmianami), ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000r (Dz.U.2000.22.271 z późniejszymi zmianami) oraz ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.2002.141.1176 z późniejszymi zmianami).

 

—————————————————————————————————————————————————————

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

obowiązujący od dnia 25.12.2014r

 Pobierz nowy regulamin w PDF

 

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.1.Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.

1.2.Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem; www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistow/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.

1.3. Towar – produkty (rzeczy) prezentowane w Sklepie Internetowym.

1.4.Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów, zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

1.5.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą.

II. Postanowienia ogólne

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistów/

2.2.Sklep internetowy działający pod adresem www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistow/, prowadzony jest przez Annę Gos prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą EQUILAND Anna Gos, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw Gospodarki, NIP 754-284-07-63, REGON 241199006.

Dane adresowe / kontaktowe:

EQUILAND Anna Gos

ul. Cieszyńska 20/6

45-316 Opole

Tel : 793948886 (opłata wg cennika właściwego operatora).

e-mail: sklep@kamizelkiochronne.pl lub e–mail: moto@kamizelkiochronne.pl

2.3. Zapytania i reklamacje mogą być kierowane na adres Sprzedawcy, adres e-mail sklep@kamizelkiochronne.pl lub pod numerem telefonu: 793948886 (opłata wg cennika właściwego operatora).

2.4. Sprzedawca kontaktuje się z Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez  Klienta adres e-mail lub  telefonicznie na podany przez Klienta nr telefonu.

2.5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie Sklepu www.kamizelkiochronne.pl/dlamotocyklistow oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

2.6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

 

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

3.1.Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a) aktywne połączenie z Internetem,

b) prawidłowo zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą standard HTML 5; np. Internet Explorer w wersji 9.0 lub  nowszej, Mozilla Firefox w wersji 7.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 10.0 lub nowszej, Opera w wersji 10.0 lub nowszej, Safari, Lynux,

c) włączoną obsługę Java Script oraz cookies (zwykle domyślnie włączona w przeglądarce),

d)  zainstalowany Adobe Reader w wersji 9.5  lub nowszej- oprogramowanie służące do przeglądania dokumentów zapisanych w formacie PDF

e) aktywny adres e-mail,

f) aktywny numer telefonu komórkowego.

3.2.Zamówienia towarów mogą być składane przez Klientów przez całą dobę, zarówno przez osoby zarejestrowane (posiadające konto w Sklepie Internetowym) jak i osoby niezarejestrowane, przy użyciu formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu. Szczegółowy opis procedury zamówienia znajduje się w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY.

3.3.Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie Sklepu.

3.4.Korzystając ze Sklepu Internetowego, Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym.

 

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

4.1.W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.kamizelkiocronne.pl/dlamotycyklistow/, dokonać wyboru towaru w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów oraz złożyć zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

4.2.Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4.4. Złożenie zamówienia oznacza obowiązek zapłaty.

4.5.Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych  danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.

4.6.W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, zapoznanie się i dokonanie akceptacji treści Regulaminu, potwierdzenie, że Kupujący wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty oraz naciśnięcie przycisku „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.

4.7.Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z EQUILAND Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

4.8.Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie”, zawierającą wszystkie istotne elementy Zamówienia. Ta wiadomość e-mail potwierdza tylko otrzymanie  zamówienia i nie stanowi oświadczenia woli zawarcia umowy.

4.9.Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta kolejnej wiadomości e-mail zatytułowanej „Zamówienie w trakcie realizacji”. Ta wiadomość e-mail potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji oraz stanowi potwierdzenie zawarcia umowy Sprzedaży.

4.10.Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

 

V. Realizacja zamówienia

5.1.Zamówienia realizowane są przez Sklep Internetowy w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

5.2.Termin realizacji zamówienia wynosi od 1-30 dni roboczych. Do terminu realizacji należy doliczyć termin dostawy (szczegóły z zakładce WYSYŁKA I ZWROTY).

5.3. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

 

VI. Dostawa

6.1.Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

6.2.Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Informacje o kosztach oraz terminie dostawy, dostępne są w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY. Koszty dostawy zostaną również wskazane w czasie składania Zamówienia.

6.3.Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych, licząc od dnia wydania towaru przewoźnikowi. Do terminu dostawy należy doliczyć czas realizacji zamówienia.

 

VII. Ceny i metody płatności

7.1.Ceny Towarów są cenami brutto, podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.

7.2.Ceną wiążącą jest cena, obowiązująca w chwili złożenia zamówienia towaru.

7.3.Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a) przy odbiorze przesyłki – płatność  za pobraniem;

b) w formie przedpłaty – przelewem na rachunek bankowy EQUILAND;

c) w formie przedpłaty w systemie PayU.pl (płatność przy pomocy kart płatniczych – Protected Peyment). W celu zrealizowania powyższej płatności dane osobowe będą udostępniane Payu S.A, zgodnie z regulaminem zawartym na stronie www.payu.pl – PayU spełnia rygorystyczne, międzynarodowe standardy bezpieczeństwa, PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych. PayU umożliwia również dokonanie płatności na raty przy zakupach od kwoty 300 PLN do 20.000 PLN.

Szczegółowe informacje dostępne są  w zakładce WYSYŁKA I ZWROTY.

 

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

8.1.Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

8.2.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części a dla umów o świadczenie usług od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

8.3.Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;.

b) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

c) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

8.4.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć przesyłając; formularz odstąpienia od umowy (wzór formularza do pobrania tutaj) lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie na adres Sprzedawcy:

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole

lub na adres e-mail:sklep@kamizelkiochronne.pl

8.5.Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta.

8.6.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

8.7.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.8.Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz na adres Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8.9.Koszt odesłania towaru na adres Sprzedawcy ponosi Kupujący.

8.9.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba  że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8.10.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8.11.Jeżeli Konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia.

 8.12.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

 8.13.Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca  przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 (Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy do pobrania tutaj)

 

IX. Reklamacje dotyczące towarów.  

9.1.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar wolny od wad.

9.2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

9.3.Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

9.4.Wada prawna występuje, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

9.5.Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

9.6.Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

9.7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. Jeżeli kupującym jest Konsument a przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, odpowiedzialność Sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

9.8.Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

 9.9.Reklamacje mogą być zgłaszane na adres Sprzedawcy :

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole ,

na adres e-mail:sklep@kamizelkiochronne.pl ,

lub  pod numerem telefonu: 793948886 (opłata wg. cennika właściwego operatora)

9.10.Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania.

9.11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może:

 a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wad.  Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, lub

b)żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Koszty wymiany lub naprawy rzeczy ponosi Sprzedawca. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

 9.12.  Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna

 9.13.W przypadku, gdy do rozpatrzenia reklamacji lub do wykonania uprawnień Kupującego z tytułu rękojmi, niezbędne jest dostarczenie rzeczy do Sprzedawcy, towar przesyłany jest na koszt Sprzedawcy na adres:

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole.

 9.14. Reklamacje z tytułu rękojmi  mogą być składane przez Konsumentów w ciągu roku od stwierdzenia wady. Termin na złożenie reklamacji przez Kupującego będącego konsumentem nie może zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.

 9.15.Produkty HELITE objęte są roczną gwarancją jakości Producenta. Reklamacje z tytułu gwarancji, rozpatrywane są przez Producenta zgodnie z zasadami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym. do pobrania tutaj. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

X. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu

 10.1.Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:

EQUILAND Anna Gos
ul. Cieszyńska 20/6
45-316 Opole,

na adres e-mail:sklep@kamizelkiochronne.pl ,

lub  pod numerem telefonu: 793948886 (opłata wg. cennika właściwego operatora)

 10.2.Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania.

 

 XI Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

11.1.Klient będący konsumentem posiada następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz do uzyskania pomocy prawnej i porad świadczonych przez  instytucje państwowe oraz organizacje pozarządowe:

11.1.1.Mediacja prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej (WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały. Prowadzi się ją na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej. Celem postępowania mediacyjnego jest polubowne rozstrzygnięcie sporu pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem przy udziale mediatora. Mediacja jest dobrowolna, co oznacza, że na taki sposób rozwiązania sporu muszą wyrazić zgodę obie strony umowy. Wniosek o przeprowadzenie mediacji należy kierować do jednostek terenowych właściwych ze względu na siedzibę przedsiębiorcy lub miejsce prowadzenia przez niego działalności. Lista WIIH jest dostępna na stronie www.uokik.gov.pl

11.1.2. Stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy Wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej WIIH (zarówno w stolicach województw, jak i w oddziałach zamiejscowych). Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży produktów i świadczenia usług. Podstawową ich cechą jest dobrowolny charakter. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko wtedy, gdy obie strony wyrażą na to zgodę i poddadzą się jego jurysdykcji, czyli dokonają tzw. zapisu na sąd polubowny. Dane teleadresowe SPSK są dostępne na stronie www.uokik.gov.pl.

11.1.3 Pomoc prawna oraz porady świadczone przez  instytucje państwowe oraz konsumenckie organizacje pozarządowe np.:

a) Rzecznicy konsumentów- miejscy (powiatowi) rzecznicy konsumentów, którzy mają siedziby w miejscach, gdzie zlokalizowane są starostwa powiatowe lub urzędy miasta na prawach powiatu. Rzecznik świadczy bezpłatną poradę lub informację prawną w sprawach dotyczących każdego rodzaju sporu ze sprzedawcą lub usługodawcą – bez względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy. Dane teleadresowe rzecznika najbliższego miejscu zamieszkania można znaleźć za pomocą wyszukiwarki instytucji udzielających pomocy konsumenckiej. Wyszukiwarka jest dostępna na stronie www.uokik.gov.pl

b) Federacja Konsumentów-  www.federacja-konsumentow.org.pl udziela konsumentom bezpłatnych porad dotyczących sporów z przedsiębiorcami. Federacja prowadzi bezpłatną infolinię konsumencką: 800007707.

c)Stowarzyszenie Konsumentów Polskich-www.konsumenci.org. Stowarzyszenie prowadzi Konsumenckie Centrum E-porad, które udziela bezpłatnej pomocy prawnej wszystkim zainteresowanym konsumentom pod adresem e-mail: porady@dlakonsumentow.pl

 11.2. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronach  internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/ lub  http://www.uokik.gov.pl. oraz w siedzibach i  na stronach internetowych  instytucji o których mowa w pkt. 11.1 Regulaminu.

 

 XII. Postanowienia końcowe

12.1.W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U.1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami) oraz inne obowiązujące przepisy prawa w tym w szczególności; ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.poz.827) oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r ( Dz.U.2002.nr 144.poz.1204 z późniejszymi zmianami).