Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.
HELITE WIRELESS AIRBAG SYSTEM
Bezprzewodowy system poduszek powietrznych HELITE WIRELESS TECHNOLOGY to system elektroniczny, który składa się z dwóch czujników:
- CZUJNIK CDU- zintegrowany z kamizelką
Algorytm wykorzystuje zestaw czujników pokładowych (akcelerometr, żyroskop i GPS), które analizują ruch motocyklisty ponad 1000 razy na sekundę i umożliwiają śledzenie go w czasie rzeczywistym. Po wykryciu upadku poduszka powietrzna napełnia się automatycznie w czasie krótszym niż 80- 100 ms ( w zależności od modelu).
Główną zaleta elektonicznego systemu Helite jest szybszy czas wykrycia wypadku niż w przypadku sytemu mechanicznego.
Czujnik CDU wykrywa wypadku już od 60 ms przy prędkości 30 km/h w porównaniu z czasem ok.100 ms w przypadku systemu mechanicznego, dodatkowo w opcji z czujnikiem SDU - zapewnia czas wykrycia wypadku od 31 ms przy prędkości 30 km / h. )
Sytem ten został opracowany tak, aby zwiększyć również ilość wykrywanych zdarzeń tj (kolizji, upadków, poślizgów).
Czujnik CDU wykrywa wypadki już przy prędkości powyżej 20 km/h ( do sierpnia 2021r), 18km/h (od września 2021r ).
Wypadki wykrywane przez czujnik CDU:
- Motocyklista uderza lub zostaje uderzony przez znaczną przeszkodę (pojazd, ściana, słupek itp.) z przodu, z boku lub z tyłu.
- Utrata panowania nad motocyklem (bez wpływu na motocykl): poślizg, upadek z motocykla lub upadek typu Highside (w wyniku obrócenia się motocykla wokół jego długiej osi) i upadki typu Lowside.
- CZUJNIK SDU - montowany opcjonalnie na widelcu motocykla:
Sendsor SDU, zwiększa wykrycie dodatkowych sytuacji niebezpiecznych już przy prędkości 0 km/h; ochrona podczas postoju, przy niskiej prędkości i pod dowolnym kątem uderzenia. Zaleca się stosowanie czujnika SDU w celu zwiększenia szybkości wykrycia wypadku; (zapewnia czas wykrycia wypadku od 31 ms przy prędkości 30 km / h. )
HELITE WIRELESS TECHNOLOGY wprowadzony został do 2 podstawowych modeli kamizelek:
Każda z kamizelek została wyposażona w czujnik CDU, opcjonalnie jako dodatkowe zabezpieczenie wyłącznie do jazdy na drodze, możemy zamontowac czujnik SDU.
Nie należy używać tej opcji na torze, w przypadku kamizelki E- GP AIR !
Dwa czujniki są sparowane i analizują sytuację. Po wykryciu upadku lub wypadku
kamizelka nadmuchuje się automatycznie w 80 ms przed uderzeniem o ziemię.
Od września 2021r czujniki CDU pracują w dwóch opcjach w zależności od modelu kamizelki;
Czujnik CDU w modelu E-TURTLE 2 ( od wersji - 1A-0194_21), posiada zainstalowany tryb drogowy i wykrywa wypadki już przy prędkości od 18km/h.
E- Turtle 2
Klasyczny model kamizelki HELITE z technologią TURTLE 2, dla wszystkich użytkowników motocykli
Czujnik CDU w modelu E- GP-AIR (od wersji 1A-0431_12), posiada możliwość zmiany trybu jazdy;
Czujnik CDU posiada automatycznie zainstalowany tryb toru wyścigowego który wykrywa wypadki przy prędkości od 45km/h, prędkość została podniesiona aby uniknąć przypadkowego uruchomienia poduszki powietrznej, szczególnie podczas Pit lane. Podczas zwalniania lub hamowania, jeśli prędkość jazdy spadnie poniżej 45 km/h, wykrywanie wypadku pozostanie aktywne przez 2 sekundy.
Jeśli na motocyklu został zainstalowany czujnik (SDU), w trybie toru wyścigowego zostanie on automatycznie dezaktywowany. Odradzamy jednak instalowanie czujnika (SDU) podczas jazdy na torze wyścigowym.
Jeśli wyruszasz w trasę ,możesz przełączyć czujnik w tryb drogowy, który wykrywa wypadki przy prędkości od 18km/h, a wraz z zainstalowanym czujnikiem widelca SDU, wykrywanie kolizji działa już od O km/h.
Sprawdź jak możesz przełączyć tryb
E - GP AIR
Kamizelka na motocykl wyścigowy, z wycięciem na garb